Організація роботи

Приймання запитів та надання інформації

департаментом економічного розвитку

Відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запити на інформацію можуть подаватися на вибір запитувача в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).
Поштою за адресою: м. Рівне, вул. Поштова, буд.2;
Факсом: 26-66-25;
Телефоном: 63-58-48;
Адреса електронної пошти: DER@rivnerada.gov.ua

Запит може бути індивідуальним або колективним.
Складання, подання запиту на інформацію до департаментом економічного розвитку, яка згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» є публічною, до встановлення єдиного порядку складання та подання запиту на вказану інформацію у виконавчих органах Рівненської міської ради, здійснюється у довільній формі, з зазначенням (повідомленням) наступного: П.І.Б. фізичної особи, найменування юридичної особи – запитувачів; поштової адреси запитувача; його номеру засобу зв’язку, якщо такий є; загального опису інформації або виду, назви, реквізитів чи змісту документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпису, печатки (для юридичної особи) й дати за умови подання запиту в письмовій формі.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію департаментом економічного розвитку розроблені відповідні форми запитів, які можна отримати у приймальні департаменту економічного розвитку, кабінеті № 4 та на офіційному веб-сайті департамента економічного розвитку за адресою:  www.economy.rv.ua.
Приймання запитів та надання доступу до публічної інформації проводиться у робочі дні в приймальні департаменту економічного розвитку та у кабінеті № 4, що знаходиться за адресою: м. Рівне, вул. Поштова, буд.2, 3-й поверх.

  • початок прийому о 8 годині;
  • перерва – з 13 до 14 години;
  • закінчення прийому о 17 годині 15 хвилин (у п’ятницю – о 16 годині ).

Прийом запитувачів проводиться у спеціально визначеному кабінеті (каб.4, 3-й поверх адміністративного приміщення департаменту економічного розвитку, що на вул. Поштовій, буд.2) для роботи із запитувачами інформації.
Інформація на запит надається безкоштовно.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації

Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Запитувач має право оскаржити:

  • відмову в задоволенні запиту на інформацію;
  • відстрочку задоволення запиту на інформацію;
  • ненадання відповіді на запит на інформацію;
  • надання недостовірної або неповної інформації;
  • несвоєчасне надання інформації;
  • невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;
  • інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права чи інтереси запитувача.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Інформація про здійснення публічних закупівель

27.11.2023 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або аналог) та додаткові акумулятори до них». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування).

26.12.2023 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або аналог) та додаткові акумулятори до них». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування).

10.01.2024 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт внутрішньої теплової мережі шляхом влаштування альтернативного джерела теплової енергії для КНП ЦПМСД «Центральний» Рівненської міської ради за адресою м. Рівне, вул. Драгоманова, 7». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування)

13.01.2024 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або аналог) та додаткові акумулятори до них». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування).

15.02.2024 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або аналог) та додаткові акумулятори до них». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування).

07.03.2024 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або аналог) та додаткові акумулятори до них». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування).

01.04.2024 замовником подане оголошення про проведення закупівлі відкриті торги з особливостями «Квадрокоптери DJI Mavic 3 Pro (або аналог) та додаткові акумулятори до них». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: (обгрунтування)

 

 

Популярні послуги

Громаді